Animation interpolieren / interpolate animations

Posted By: Timothy

Animation interpolieren / interpolate animations - 11/03/07 11:46

Hallo,
wie kann ich in einem Skript die walk- und stand- Animation
"verbinden"? Beispiel:
Man läuft mit dem Playermodell geradeaus. Währenddessen wird die walk
Animation abgespielt. Wenn man aber jetzt stehen bleibt, soll eine flüssige
Bewegung vom letzten walk-Frame in die stand-Animation übergehen, sodass
man keinen Wechsel zwischen der walk- und der stand-Animation sieht.
Ist dies per C-skript möglich, auch ohne Bone-Animation?

Ich hoffe, dass mir jemand helfen kann.

---

Hello,
how can I "connect" the walk- and stand-animation? Example:
You walk straight on with the playermodel. Meanwhile the walk-animation
is playing. But when you stop there should be a "fluid" animation from the
last walk-frame to the stand-animation, so that you can't see a change between
the walk- and stand-animation.
Is this possible with C-script, also without bones-animation?

Can anyone help me?
Posted By: flits

Re: Animation interpolieren / interpolate animations - 11/03/07 12:37

you cold use ent_blend (STRING* scene, var anim_percent, var blend_percent);
i never tryed before so u can read the manaul how to use
i hope u can use it
Posted By: Timothy

Re: Animation interpolieren / interpolate animations - 11/03/07 12:48

Thank you,
I tested it and it works.
Thanks for your help.
© 2024 lite-C Forums