Wie kriege ich bei der A6.60 Com. die Texturfilter für die Levelblocks abgeschaltet, damit die Texturen pixelig aussehen wie bei Hundefelsen 3D? Für Sprites und Models braucht man nur das "Nofilter"-flag, aber für Levelblocks kann ich im Manual nichts vergleichbares finden, die Forumsuche war erfolglos und durch die anfrage im Forum weiss ich jetzt lediglich, wie ich in Lite-C\A7 den Texturfilter abgeschaltet bekomme
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Ich wäre dankbar, wenn es auch unter A6 klappt.
Ok, maybe additional in English will give me a bit more Feedback:
I am using A6.60 and I started to clone Wolfenstein 3D just for fun and to get warm with A6. But I would like to have the look and feel of the original Engine and at this point the texturefilter on levelblocks looks too good. How can I switch them off to see old cruel pixeltextures? Models and sprites just use "Nofilter" and it looks like it should, but I can´t find any hint for the levelblocks and the search wasn´t very sucessful. And I don´t use A7\Lite-C where this is possible with setting the Nofilter-Flag at the Ent_Level.
It can´t be that this is impossible with A6.