Ja dat weet ik wel dat je dat kunt doen. Maar ik zal nooit mijn bankgegevens aan Paypal overdragen. Een credit card is makkelijker. Die laat ik zo blocken. En natuurlijk kan je een Paypal account blokkeren. Maar mogelijk geeft dit dan wel problemen bij het openen van een nieuwe account. Indien je reeds bekend bent? Bij een credit card heb ik dat probleem in ieder geval niet.

In het verleden heb ik ook altijd een credit card gebruikt en gelukkig maar. Want toen ik een dedicated gameserver had gehuurt en na een jaar verder wilde gaan met een ander bedrijf kreeg ik in de laatste maand ineens een aanslag voor $800 dollar. En dat werd gewoon afgeschreven van mijn paypal account zonder dat ik ergens JA/NEE had geklikt.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik ben blij dat het een credit card was, want die liet ik gelijk blocken. En daarna heb ik nog twee maanden lang moeten zeuren om mijn eigen geld terug te krijgen. Niet dat Paypal zo meegaand was. Nee dat lukte pas na aandringen van mijn bank die de credit card verstrekt had. Oh en het geld dat binnenkwam aan donaties voor de server op mijn paypal account, daar wacht ik nog steeds op.

smile