Gamestudio Links
Zorro Links
Newest Posts
Zorro Beta 2.61: PyTorch
by jcl. 06/10/24 14:42
New FXCM FIX Plugin
by flink. 06/04/24 07:30
AlpacaZorroPlugin v1.3.0 Released
by kzhao. 05/22/24 13:41
Free Live Data for Zorro with Paper Trading?
by AbrahamR. 05/18/24 13:28
AUM Magazine
Latest Screens
The Bible Game
A psychological thriller game
SHADOW (2014)
DEAD TASTE
Who's Online Now
1 registered members (AndrewAMD), 1,529 guests, and 8 spiders.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Newest Members
AemStones, LucasJoshua, Baklazhan, Hanky27, firatv
19058 Registered Users
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Rate Thread
Page 2 of 2 1 2
Re: Kollision bei fahrzeug [Re: Widi] #359471
02/17/11 21:01
02/17/11 21:01
Joined: Jan 2011
Posts: 37
at home
t0x Offline OP
Newbie
t0x  Offline OP
Newbie

Joined: Jan 2011
Posts: 37
at home
@widi
man man man du hast recht es funktioniert also manchmal stell ich mich schon an grin

danke an alle für eure geopferte zeit grin

Re: Kollision bei fahrzeug [Re: t0x] #359661
02/18/11 21:41
02/18/11 21:41
Joined: Jan 2011
Posts: 37
at home
t0x Offline OP
Newbie
t0x  Offline OP
Newbie

Joined: Jan 2011
Posts: 37
at home
hallo
ich hab noch eine frage, ist es möglich ein fahrzeug aus einen normalen entity und einen physx actor zu kombinieren ?

also quasi teil eins physx und der 2 teil normale entity?
ich weiß erscheint ein wenig komisch aber es würde mich interessieren xd
mfg

Last edited by t0x; 02/18/11 21:43.
Page 2 of 2 1 2

Moderated by  HeelX, Lukas, rayp, Rei_Ayanami, Superku, Tobias, TWO, VeT 

Gamestudio download | chip programmers | Zorro platform | shop | Data Protection Policy

oP group Germany GmbH | Birkenstr. 25-27 | 63549 Ronneburg / Germany | info (at) opgroup.de

Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.1