Ich weiß nicht wie es wo anders läuft aber ich hab in Sunset Down das fps_max = 30. Gesetzt und die hat es immernoch also 29 - 30 FPS immer.
Das ist alles aber noch nicht optimiert ich wende hier noch bulr auf alle Pixel des Bildes an das macht das richtige HDR nicht. da wird das ganze nur in einen Teilbereich gezeichnet und später wieder auf voll skaliert. Ist aber nur noch eine Frage der Umsetzung und in so 30 - 60 minunten behoben.
Re: HDR + 3D Gamestudio
[Re: XeXeS]
#48756 07/04/0516:4907/04/0516:49
You know, still dont get what's the big deal with HDR.. I've seen it in action, and i've looked at many screenshots.. to me it just doesnt look very good or interesting.. it certainly doesnt look more "natural"..To my mind, it just makes things look too bright and blurry.. a simple bloom effect looks better and is much cheaper. Maybe i'm being short-sighted here..I suppose the basic concept is valid.. but so far, what I have seen just isnt convincing.
You're not right here Math_AufderHeide. I have Testet your Bloom Effekt and the performance ist much much slower as my real hdr Effekt. But you're right. In the images you see is a overlighting because of a bug in LDRFilter.
This will be fixed soon.
Thx for telling
Re: HDR + 3D Gamestudio
[Re: XeXeS]
#48760 07/04/0520:0407/04/0520:04