Gamestudio Links
Zorro Links
Newest Posts
Zorro 2.70
by jcl. 09/29/25 09:24
optimize global parameters SOLVED
by dBc. 09/27/25 17:07
ZorroGPT
by TipmyPip. 09/27/25 10:05
assetHistory one candle shift
by jcl. 09/21/25 11:36
Plugins update
by Grant. 09/17/25 16:28
AUM Magazine
Latest Screens
Rocker`s Revenge
Stug 3 Stormartillery
Iljuschin 2
Galactic Strike X
Who's Online Now
2 registered members (TipmyPip, 1 invisible), 18,731 guests, and 7 spiders.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Newest Members
krishna, DrissB, James168, Ed_Love, xtns
19168 Registered Users
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Rate Thread
Page 1 of 2 1 2
HELP! :o #7410
11/06/01 18:37
11/06/01 18:37

A
Anonymous OP
Unregistered
Anonymous OP
Unregistered
A



Please take a look!

This is what it looks like in 3DGS.
not what I want! I need the Black areas to be TRANSPARENT!

Please Help!


Re: HELP! :o #7411
11/06/01 21:47
11/06/01 21:47

A
Anonymous OP
Unregistered
Anonymous OP
Unregistered
A



The best would be to have an Alphachanel (TGA), if you send the picture to me I could easily convert them to a TGA with Alphachanel

Re: HELP! :o #7412
11/07/01 00:19
11/07/01 00:19

A
Anonymous OP
Unregistered
Anonymous OP
Unregistered
A



Setze einfach das Overlay Flag, dann wird alles Schwarze durchsichtig!

Re: HELP! :o #7413
11/07/01 00:20
11/07/01 00:20

A
Anonymous OP
Unregistered
Anonymous OP
Unregistered
A



Sorry, English:

Set Overlay Flag ON!

My.Overlay = ON;


Re: HELP! :o #7414
11/07/01 01:12
11/07/01 01:12

A
Anonymous OP
Unregistered
Anonymous OP
Unregistered
A



Das sieht dann aber beschissen aus, guck dir doch mal die Weißen Ränder an, ich hab ihm schon das TGA gemacht, also ist das ja auch egal

Re: HELP! :o #7415
11/07/01 08:14
11/07/01 08:14

A
Anonymous OP
Unregistered
Anonymous OP
Unregistered
A



Hey Mr.Baumer, ich hätte da noch ungefähr 104 Bitmaps die nach TGA konvertiert und deren Alphachannels von Hand angepasst werden müßten... also wenn Sie Spaß dran hätten

Re: HELP! :o #7416
11/08/01 08:36
11/08/01 08:36

A
Anonymous OP
Unregistered
Anonymous OP
Unregistered
A



Hehe, ja genau

Re: HELP! :o #7417
11/08/01 08:38
11/08/01 08:38

A
Anonymous OP
Unregistered
Anonymous OP
Unregistered
A



Stimmt, aber er kann den weißen Rand nutzen, wenn er eine Winterlandschaft machen will. Sprites als Bäume ist echt nicht zu empfehlen.

Re: HELP! :o #7418
11/08/01 08:43
11/08/01 08:43

A
Anonymous OP
Unregistered
Anonymous OP
Unregistered
A



Ja hab ich schon immer gesagt, 2 Modelle sind besser, 1 für den Stamm und die Äste und eins für die Blätter wobei das für die Blätter natürlich ein Alphachannel besitzt

Re: HELP! :o #7419
11/08/01 08:45
11/08/01 08:45

A
Anonymous OP
Unregistered
Anonymous OP
Unregistered
A



Oder jedes Blatt einzeln und über Partikel darstellen.

Page 1 of 2 1 2

Moderated by  HeelX, Spirit 

Gamestudio download | Zorro platform | shop | Data Protection Policy

oP group Germany GmbH | Birkenstr. 25-27 | 63549 Ronneburg / Germany | info (at) opgroup.de

Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.1