Gamestudio Links
Zorro Links
Newest Posts
AlpacaZorroPlugin v1.3.0 Released
by kzhao. 05/22/24 13:41
Free Live Data for Zorro with Paper Trading?
by AbrahamR. 05/18/24 13:28
Change chart colours
by 7th_zorro. 05/11/24 09:25
Data from CSV not parsed correctly
by dr_panther. 05/06/24 18:50
AUM Magazine
Latest Screens
The Bible Game
A psychological thriller game
SHADOW (2014)
DEAD TASTE
Who's Online Now
2 registered members (ozgur, VoroneTZ), 662 guests, and 4 spiders.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Newest Members
lorikob361, LucasJoshua, Baklazhan, Hanky27, firatv
19054 Registered Users
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Rate Thread
Page 2 of 10 1 2 3 4 9 10
Re: Mein projekt [Re: achaziel] #124034
04/15/07 10:45
04/15/07 10:45
Joined: Jan 2007
Posts: 295
Portugal
Sam_Be Offline OP
Member
Sam_Be  Offline OP
Member

Joined: Jan 2007
Posts: 295
Portugal
ok danke!!
schicke dir eine PM.
sam


GS-Extra Looking for a scripter Suche einen scripter. Estou a procura de um "Scripter".
Re: Mein projekt [Re: achaziel] #124035
04/15/07 10:48
04/15/07 10:48
Joined: Oct 2004
Posts: 406
R
Rusty Offline
Senior Member
Rusty  Offline
Senior Member
R

Joined: Oct 2004
Posts: 406
Zweiter Shot ist am besten von den Texturen...Passt dann aber nicht mehr zum Gerüst und Boden, weil die noch zu plastisch sind.

Re: Mein projekt [Re: Sam_Be] #124036
04/15/07 10:48
04/15/07 10:48
Joined: Apr 2005
Posts: 3,076
Germany, NRW
rvL_eXile Offline

3D Artist
rvL_eXile  Offline

3D Artist

Joined: Apr 2005
Posts: 3,076
Germany, NRW
Bild1:

-Rahmen passt nicht
-Rohre sind zu undetailliert (Graue Texture)
-Schwarze stellen am Rahmen (Wie hassn die hin bekommen?)
-Rahmen 2 hatn Leak an dem Linkem Dreieck...

Bild2:

-Decke sitz nicht auf den Wänden
-Schwarze stellen am Rahmen
-Rohre sind zu undetailliert (Graue Texture)

Bild3:

-Naja die Rohre wieder...
-Die komisch Grau Strukturierte Texture, die musste ändern, der SPieler läuft bestimmt nicht so nah an die Wand ran, das man das sieht...

Naja sonst geht es so einigermaßen...

cYa Sebastian


Tutorials:
[Blender]Terrain creation ENG/GER
[Blender]Low Poly Tree Modeling
[GIMP]Create a Texture for Terrains
CLICK HERE


Re: Mein projekt [Re: rvL_eXile] #124037
04/15/07 11:42
04/15/07 11:42
Joined: Jan 2007
Posts: 295
Portugal
Sam_Be Offline OP
Member
Sam_Be  Offline OP
Member

Joined: Jan 2007
Posts: 295
Portugal
@angel
1. danke für das feedback.
2. was meinst du mit rahmen?? (die bögen?)
3. was für "schwarze stellen" (hab nichts gemacht)
4. was für en leck?

sam


GS-Extra Looking for a scripter Suche einen scripter. Estou a procura de um "Scripter".
Re: Mein projekt [Re: Sam_Be] #124038
04/15/07 11:55
04/15/07 11:55
Joined: Apr 2005
Posts: 3,076
Germany, NRW
rvL_eXile Offline

3D Artist
rvL_eXile  Offline

3D Artist

Joined: Apr 2005
Posts: 3,076
Germany, NRW
Habe mal dein Bild auf meinen WS geladen...

Mit dem Rahmen meine ich das Gestellt wo die "Gelb/Schwarze" Texture drauf ist...
Schwarzen stellen habe ich dir mal markiert...
Leak sind "Löscher", d.h. das der Block nicht auf den anderen Block auf sitzt sondern noch ein wenig "Luft" zwischen ist

Hier mal der Screen:



cYa Sebastian


Tutorials:
[Blender]Terrain creation ENG/GER
[Blender]Low Poly Tree Modeling
[GIMP]Create a Texture for Terrains
CLICK HERE


Re: Mein projekt [Re: Sam_Be] #124039
04/15/07 11:57
04/15/07 11:57
Joined: Dec 2005
Posts: 490
Germany/Berlin-Velten
kasimir Offline
Senior Member
kasimir  Offline
Senior Member

Joined: Dec 2005
Posts: 490
Germany/Berlin-Velten
Hmmm wegen den schwarzen Stelllen/Schatten auf der Fläche... hatte das Problem auch - liegt daran wenn man keinen snap/raster verwendet, oder wenn man beim compiler Don't snap vertices aktiviert, bzw. Merge across leafs sollte aktiviert sein!

Re: Mein projekt [Re: achaziel] #124040
04/15/07 12:46
04/15/07 12:46
Joined: Apr 2005
Posts: 1,058
Luzern
Nicolas_B Offline
Serious User
Nicolas_B  Offline
Serious User

Joined: Apr 2005
Posts: 1,058
Luzern
die level Geometrie ist wirklich schon sehr schön
Eben nur noch die texturen. Und das portal ist auch recht schön

Re: Mein projekt [Re: Nicolas_B] #124041
04/15/07 14:18
04/15/07 14:18
Joined: Jan 2007
Posts: 295
Portugal
Sam_Be Offline OP
Member
Sam_Be  Offline OP
Member

Joined: Jan 2007
Posts: 295
Portugal
hi hab einen neuen screenshot:



ich finde es sieht nicht so gut aus, aber es muss ja den anderen gefallen und nicht mir. also was sagt ihr??
sam


GS-Extra Looking for a scripter Suche einen scripter. Estou a procura de um "Scripter".
Re: Mein projekt [Re: Sam_Be] #124042
04/15/07 14:59
04/15/07 14:59
Joined: Dec 2005
Posts: 252
MyOwnKingdom
nipx Offline
Member
nipx  Offline
Member

Joined: Dec 2005
Posts: 252
MyOwnKingdom
geometry is ok, texture is much better then on the first image.

But make your level darker (top ans sides) to get more atmosphere. dont place 3 or 4 lights with big range, place many with a short range. place some lights on the ground, there where your lines are.

Maybe you can also place something in the edges to make the whole room not soooo square.


nipx

Re: Mein projekt [Re: Sam_Be] #124043
04/15/07 15:11
04/15/07 15:11
Joined: Mar 2006
Posts: 2,758
Antwerp,Belgium
frazzle Offline
Expert
frazzle  Offline
Expert

Joined: Mar 2006
Posts: 2,758
Antwerp,Belgium
Well in an overall package, this isn't bad but it could be improved.
The wads you're using are blurry but I think most wads are blurry when you approach them The level could use more detail like doors who open verticly or horizonticly, some broken lamps, some ammo shelfs, tons of stuff but I suspect it's still in an WIP phase right now Well, it's looking quite promising so keep up the pace
One tip I could mention is to use textures/skins for your level but with geometry blocks it's impossible so I would recommend to make your next levels in a modeling program so the texture quality goes way up.

Cheers

Frazzle


Antec® Case
Intel® X58 Chipset
Intel® i7 975 Quad Core
8 GB RAM DDR3
SSD OCZ®-VERTEX2 3.5 x4 ; HD 600 GB
NVIDIA® GeForce GTX 295 Memory 1795GB
Page 2 of 10 1 2 3 4 9 10

Gamestudio download | chip programmers | Zorro platform | shop | Data Protection Policy

oP group Germany GmbH | Birkenstr. 25-27 | 63549 Ronneburg / Germany | info (at) opgroup.de

Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.1