Gamestudio Links
Zorro Links
Newest Posts
Data from CSV not parsed correctly
by jcl. 04/26/24 11:18
M1 Oversampling
by jcl. 04/26/24 11:12
Why Zorro supports up to 72 cores?
by jcl. 04/26/24 11:09
Eigenwerbung
by jcl. 04/26/24 11:08
MT5 bridge not working on MT5 v. 5 build 4160
by EternallyCurious. 04/25/24 20:49
Trading Journey
by howardR. 04/24/24 20:04
Zorro FIX plugin - Experimental
by flink. 04/21/24 07:12
Scripts not found
by juergen_wue. 04/20/24 18:51
AUM Magazine
Latest Screens
The Bible Game
A psychological thriller game
SHADOW (2014)
DEAD TASTE
Who's Online Now
4 registered members (AndrewAMD, EternallyCurious, Petra, 1 invisible), 764 guests, and 4 spiders.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Newest Members
Mega_Rod, EternallyCurious, howardR, 11honza11, ccorrea
19048 Registered Users
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Rate Thread
Page 2 of 4 1 2 3 4
Re: A8 Logo [Re: Kitsu] #375589
06/26/11 18:04
06/26/11 18:04
Joined: May 2011
Posts: 46
kleines Kaff irgendwo in Hesse...
Kitsu Offline OP
Newbie
Kitsu  Offline OP
Newbie

Joined: May 2011
Posts: 46
kleines Kaff irgendwo in Hesse...
here is a current WIP for everone who cares^^




fogman: "Hint: It´s useful to learn to read before you try to write games."
Re: A8 Logo [Re: Kitsu] #375590
06/26/11 18:12
06/26/11 18:12
Joined: Apr 2008
Posts: 650
Sajeth Offline
User
Sajeth  Offline
User

Joined: Apr 2008
Posts: 650
Its going to be a short intro clip? Very nice!


Teleschrott-Fan.
Re: A8 Logo [Re: Sajeth] #375591
06/26/11 18:16
06/26/11 18:16
Joined: Aug 2007
Posts: 1,922
Schweiz
Widi Offline
Serious User
Widi  Offline
Serious User

Joined: Aug 2007
Posts: 1,922
Schweiz
Sieht toll aus, habe das Bild gleich als Hintergrundbild genommen. Warte auf die versprochenen Animationen...

Danke

Re: A8 Logo [Re: Widi] #375602
06/26/11 19:07
06/26/11 19:07
Joined: May 2011
Posts: 46
kleines Kaff irgendwo in Hesse...
Kitsu Offline OP
Newbie
Kitsu  Offline OP
Newbie

Joined: May 2011
Posts: 46
kleines Kaff irgendwo in Hesse...
ja auf die animation wirst du leider noch etwas warten müssen...
bei der bildgröße ist die renderzeit pro frame enorm(1,5 - 6,5 minuten pro bild)
dazu kommt noch dass ich noch nicht fertig bin (wie gesagt perfektionistin^^")
aber ich halte euch auf dem laufenden grin

versprochen^^


fogman: "Hint: It´s useful to learn to read before you try to write games."
Re: A8 Logo [Re: Kitsu] #375615
06/26/11 20:14
06/26/11 20:14
Joined: Apr 2007
Posts: 3,751
Canada
WretchedSid Offline
Expert
WretchedSid  Offline
Expert

Joined: Apr 2007
Posts: 3,751
Canada
Hört hört, jetzt bekommt Otter also Konkurrenz...

Mir gefällt der Würfel leider nicht so wirklich, am störendsten finde ich den braunen Dingsbums unter dem Würfel, was soll das sein?!
Das zweite was mich stört sind die Übergänge zwischen der Lava und dem Würfel, die Kante fällt immer gleich ab und die Ecken sehen auch immer gleich aus. Kann man da nicht was machen?


Shitlord by trade and passion. Graphics programmer at Laminar Research.
I write blog posts at feresignum.com
Re: A8 Logo [Re: WretchedSid] #375617
06/26/11 20:19
06/26/11 20:19
Joined: Mar 2008
Posts: 2,247
Baden Württemberg, Germany
Espér Offline
Expert
Espér  Offline
Expert

Joined: Mar 2008
Posts: 2,247
Baden Württemberg, Germany
Jetzt lass ihr doch mal Zeit Sid..
Seit vorhin gibts dieses gekachelte nichtmehr.
Das Braune unter dem Würfel müsste nach logischem denken der Boden sein
/me schaut runter und sieht Boden unter seinen Füßen - Japp is Boden

Spaß beiseite... Das istd er Boden, mit einer Felstextur.

Wir arbeiten fast täglich dran das alle Rendersequenzen, sowohl für Nakoon, als auch für den A8 Würfel besser werden..

Was meinst du mit dem abfallen der Ecken?
(atm wird daran gewerkelt, das die lava mehr in den stein gebrannt ist.. und nicht gleichauf liegt)

Last edited by Espér; 06/26/11 20:38.

Selling my Acknex Engine Editions (A7 Com & A8 Pro):
>> click here if you are interested <<
Re: A8 Logo [Re: Espér] #375620
06/26/11 20:40
06/26/11 20:40
Joined: Apr 2007
Posts: 3,751
Canada
WretchedSid Offline
Expert
WretchedSid  Offline
Expert

Joined: Apr 2007
Posts: 3,751
Canada
Oh, tschuldigung, ich dachte ich dürfte hier Rückmeldungen abgeben. Werde den Fehler nie wieder begehen und um deine und ihre Posts in der Zukunft einen großen bogen machen.


Shitlord by trade and passion. Graphics programmer at Laminar Research.
I write blog posts at feresignum.com
Re: A8 Logo [Re: WretchedSid] #375621
06/26/11 20:43
06/26/11 20:43
Joined: Mar 2008
Posts: 2,247
Baden Württemberg, Germany
Espér Offline
Expert
Espér  Offline
Expert

Joined: Mar 2008
Posts: 2,247
Baden Württemberg, Germany
du verstehst echt kein Spaß ._.

=> Zitata: "Spaß beiseite... Das istd er Boden, mit einer Felstextur."


Selling my Acknex Engine Editions (A7 Com & A8 Pro):
>> click here if you are interested <<
Re: A8 Logo [Re: Kitsu] #375622
06/26/11 20:49
06/26/11 20:49
Joined: Sep 2003
Posts: 5,900
Bielefeld, Germany
Pappenheimer Offline
Senior Expert
Pappenheimer  Offline
Senior Expert

Joined: Sep 2003
Posts: 5,900
Bielefeld, Germany
Originally Posted By: Kitsu
bei der bildgröße ist die renderzeit pro frame enorm(1,5 - 6,5 minuten pro bild)
dazu kommt noch dass ich noch nicht fertig bin

Rechnest Du es denn auch vorher erstmal in kleiner Größe, sagen wir mal: 320 x 240 Pixel, aus?

Re: A8 Logo [Re: Pappenheimer] #375624
06/26/11 20:53
06/26/11 20:53
Joined: Dec 2008
Posts: 1,660
North America
Redeemer Offline
Serious User
Redeemer  Offline
Serious User

Joined: Dec 2008
Posts: 1,660
North America
I have to thank you Kitsu, both for a wonderful logo and the willingness to write in both German and English simultaneously. I speak only English, and I have to say this looks very good.

EDIT: I suggest you present this to JCL. With luck, he may adopt it as the official Gamestudio logo.

Last edited by Redeemer; 06/26/11 20:53.

Eats commas for breakfast.

Play Barony: Cursed Edition!
Page 2 of 4 1 2 3 4

Moderated by  adoado, checkbutton, mk_1, Perro 

Gamestudio download | chip programmers | Zorro platform | shop | Data Protection Policy

oP group Germany GmbH | Birkenstr. 25-27 | 63549 Ronneburg / Germany | info (at) opgroup.de

Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.1