Attacking while running: There is an easy reason why this is not in the game: I don't have aniamtion frames for that. However I already changed it a bit so the palyer won't stop immediately but still slide a bit. Also with a runnign attack I might get gameplay problems because it mght not be possible anymore to escape then.

AI: Yp, tehre are still some problems I missed to fix in the demo. I'll do that soon. But currently I need a short break
About the palyers getting stuck in the hut: Yes, this is a big problem. This happens, when there is no target directly reachable. This can be the case very often. Maybe I'll implement some fallback with waypoints, but first I have to fix the issue with wrong behavior after knockdown - this is an annoying one.
Stamina reach maximum notification: is already in. However you won't see it at the panel, but at your player (this is where you should keep your eyes the most time anyway ). If there is a short bright sound and you see those yellow/orange streak particles, stamina just reached maximum. As long as stamina is full you'll see a transparent flashing hologramm of yourself getting bigger and fading out periodically.
When weapon is ready for attack again, your fist will glow in the color of our blade.

Gamestop? I highly doubt that. Maybe if there is enough interest I'll sell the version as shareware at a fair price - but no. You probably won't ever find this game in a store.
---------------------------
Teleporting can be confusing, yes.
You're supposed to know (after a few times) where a teleporter will lead to when teleporting, so you can actually improve your skills a bit
if you run into a teleporter or get knocked into it and then teleported, you can easily get lost. This was intended. As I said experimental gameplay stuff
---------------------------
Rundenzahl (1/3/5), Spieldauer(1-5min), Schwierigkeitsgrad(1-3) sind einstellbar.

KO hauen wollte ich nicht, das wäre dann ein ganz anderes Spielprinzip. Habs aber auf ner Liste für alternative Spielmodi stehen. Ob ich die jemals reinabu, steht aber in den Sternen. In die erste Versipon kommts auf keinen Fall rein, evt. später mal.

In der Demo ist die Charakterauswahl eingeschränkt. Wenn alles klappt wirds in der Vollversion 3 Krieger zur Auswahl geben. Zwei davon sind fertig, der dritte braucht noch ne Skin.

Combos sind zwar witzig, aber passen imho nicht so richtig ins Spielprinzip (dann liegt zuviel
Gewichtung aufs Gekloppe). Soll, wie du richtig erkannt hast, kein Powerstone sein, wobei Powerstone2 natürlich der beste Chaosprügler ist, den es gibt. Ich liebe das Spiel.
Dafür kann man einen Rundumschlag ausführen(2x Angriff) und blocken (Angriff gedrückt halten).

Schade daß das Spiel bei dir abstürzt. Habs auf diversen Systemen getestet (auch uralten) und das lief immer einwandfrei).
Was sein kann, ist, daß eine der Entity-Panelgrafiken eine ungültige Größe hat. Das ist mir bei Voodoo3 (und nur bei Voodoo3) öfter mal passiert. Ich dachte das äre auf neueren Grafikkarten kein Thema mehr. Was anderes würde mir nicht einfallen.
Ich laß es bei Gelegenheit mal wieder auf Voodoo3 laufen und schau ob irgendwelche Grafiken beanstandet werden. Falls ja, ist das ja vielleicht das Problem.


Thanks for crits and commands everyone.